Competition Pitch 2018

Γράφτηκε από τον/την Κοκκινίδης Ιωάννης

Competition Pitch 2018

 

The Ultimate School Trip

(Το «Απόλυτο» Σχολικό Ταξίδι)

 

 

Στις μέρες μας, οι έφηβοι πολλές φορές καλούνται να διαχειριστούν χρήματα για ποικίλους λόγους: πάγια κινητής τηλεφωνίας, τροφή και μεταφορά όταν πηγαίνουν στο σχολείο, έξοδα σπουδών ή για αναψυχή. Αλλά πώς και πού στην πραγματικότητα οι νέοι σκοπεύουν να δαπανήσουν ή να αποταμιεύσουν τα χρήματά τους;

 

Η διοργάνωση ενός σχολικού ταξιδιού είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τους νέους να εξοικειωθούν με τον προγραμματισμό προϋπολογισμού και την κατανόηση της αξίας του χρήματος. Έτσι λοιπόν, στα πλαίσια του διαγωνισμού Consumer Classrooom Inter-School CompetitionΚαταναλωτική Τάξη»), οι καθηγητές Κοκκινίδης Ιωάννης (Γενικό Λύκειο Βελβεντού) και Gabriela Kovesiova (Gymnázium Štefana Moysesa, Moldava nad Bodvou, Slovakia) δημιούργησαν δύο ομάδες μαθητών, μία για κάθε χώρα, αποτελούμενες από τους μαθητές Νίκο Κόζανα, Άννα Κουκάλη, Ευτυχία Κουκάλη, Δημήτρη Νούραγα και Αστέρη Ζέρβα για το Λύκειο Βελβεντού και Anna Rikková, Dalibor Danko, Emma Bradova, Ivana Ballaschova, Petronela Bernarova και Zuzana Petriková για το Gymnázium Štefana Moysesa,

  

με σκοπό να δημιουργήσουν ένα οδηγό-βίντεο για την οργάνωση ενός σχολικού ταξιδιού στο εξωτερικό με αποδοτικό οικονομικά προϋπολογισμό. Αυτός ο οδηγός- βίντεο έπρεπε να εξασφαλίζει ένα σύνολο βέλτιστων πρακτικών για τον προϋπολογισμό και να προτείνει τις καλύτερες επιλογές όσον αφορά την τιμή και τον προγραμματισμό ενός σχολικού ταξιδιού με οικολογικό αποτύπωμα (βιωσιμότητα), εστιάζοντας στις διάφορες πτυχές που μπορεί να συνεπάγεται αυτή η δραστηριότητα.

Οι μαθητές των δύο σχολείων, σε συνεργασία:

  1. Αποφάσισαν έναν κοινό προορισμό για σχολικό ταξίδι στο εξωτερικό.
  2. Ανέφεραν τις διάφορες πτυχές που σχετίζονται με τη διοργάνωση ενός βιώσιμου σχολικού ταξιδιού, επιλέγοντας οικονομικά αποδοτικούς και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους οργάνωσης που σχετίζονται με το ταξίδι τους, όπως: επιλογές ταξιδιού και κόστους για τον προορισμό τους, επιλογές διαμονής και έξοδα για διατροφή, για δραστηριότητες, για ασφάλιση ταξιδιού, ποιες μεθόδους πληρωμής πρέπει να χρησιμοποιήσουν, επιπτώσεις από πλευράς βιωσιμότητας (οικολογικό αποτύπωμα).
  3. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που συγκέντρωσαν, έκαναν ένα προσχέδιο προϋπολογισμού όσο το δυνατόν πιο «σφιχτό», για να οργανώσουν το καλύτερο οικονομικά και αποδοτικότερο σχολικό ταξίδι.
  4. Ανάπτυξαν έναν οδηγό-βίντεο για εκπαιδευτικούς και μαθητές στο οποίο περιγράφουν το προσχέδιο του προϋπολογισμού τους και δίνουν χρήσιμες συμβουλές για ένα χαμηλού κόστους βιώσιμο σχολικό ταξίδι στο εξωτερικό.

Για την επίτευξη του έργου οι μαθητές χρησιμοποίησαν πληθώρα συνεργατικών και μη εργαλείων. Μερικά από αυτά είναι τα εξής: Canva, Padlet, Animaker, Strawpoll, Flipping Book, SlideShare, Moviemaker, Gimp, Active Presenter, Audacity, Davinci Resolve, Adobe Photoshop, Cyberlink Power Director, Format Factory, Stop Motion Studio, VivaVideo, Messenger. Σημείο αναφοράς και παρουσίασης της δουλειάς τους είχαν την πλατφόρμα Twinspace του eTwinning.

Μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα του έργου στην διεύθυνση:

 The Ultimate School Trip

 

Την Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2018, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού «Inter-School Competition 2018». Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Βελβεντού (Ελλάδα) και του Gymnázium Štefana Moysesa Moldava nad Bodvou (Slovakia), με το έργο «Trip to Amsterdam» κατάφεραν να αποσπάσουν το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού, με βαθμολογία 43,67 στα 50. Το έπαθλό τους; Τα δύο σχολεία θα ανταμειφθούν με σχολικό εξοπλισμό αξίας έως και 6000€, ποσό που θα μοιραστεί ισάξια και στους δύο.

Παρακολουθήστε το βίντεο που κέρδισε την πρώτη θέση στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Consumer Classrooom Inter-School Competition (Καταναλωτική Τάξη).

 

 

 

 

Attachments:
FileFile size
Download this file (Competition Pitch 2018.pdf)Δελτίο Τύπου ΓεΛ Βελβεντού644 kB